PAGINI DE JURNAL

1 AN DE BLOGGING

În weekendul ce tocmai a trecut blogul meu a împlinit un an. Primul an în care pasiunea mea pentru produse și makeup a făcut un pas în față și a apărut în fața voastră sub formă articolelor și fotografiilor. Un an în care m-am dezvoltat, am evoluat, am întâlnit oameni minunați și am legat prietenii.

IMG_20190326_125247

Stephanie’s Choice se va extinde pe mai multe domenii în perioada următoare. Vă mulțumesc celor care ați fost și care îmi sunteți alături în această poveste frumoasă.

Pe Facebook și Instagram am un giveaway organizat cu ocazia primului an de blogging. Vă aștept să vă înscrieți aici și aici.

IMG_20190323_150930

Ce articole ai vrea să vezi la mine pe viitor? Care sunt domeniile pe care le urmărești?

Îți mulțumesc pentru vizită. Te aștept pe Facebook și Instagram în fiecare zi.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.